Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: AMB
Data: 2010-04-04 16:56:43
ne, nu cia jau isvis :D geda net skaityti. tai tu sedek prie zibalines
lempos tai isvis mokesi mazai uz elektra. As gyvenu su tevais viename
name, tai pas mus yra: dvi skalbenkos, du telikai (vienas plazminsi virs
metro istrizaine, kitas 42 coliu lcd), indaplove, du stacionarus kompai,
du laptopai, elektrinis boileris, viena elektrine virykle, naudojami du
elektriniai virduliai ir dar daug visokiu smulkmenu. tai ka man daryti?
nesinaudoti tasi daiktais? mokam apie 280lt-300lt i menesi.