Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: dz
Data: 2010-04-04 20:47:53
"bezdeti" cia  lygu kvepuoti ir kitaip buitiskai gadinti vidaus ora, esme
ta, kad kiti priprate ir jau nebejaucia, kad blogas oras, dar kiti taupo
siluma ir nevedina.  Yra str'as su reikiamais oro kiekiais pagal pagal
patalpu paskirti, zmoniu kieki... ir reiktu daug maz to prisilaikyt. Siaip
is esmes naturalus vedinimas yra gerai jei jis is tiesu yra.