Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-04 15:22:10
On 2010.04.04 12:52, Terpentinas wrote:
> Vienas pasnekovas gerai pastebejo del menulio faziu :)

Prie ko čia tos mėnulio fazės? Kad nežinai kaip atsakyti į paprastą
klausimą?
Elektros tu sunaudoji tikrai daugiau nei vidutinis statistinis, o
reikalavimai maisto „sveikumui“ irgi didesni nei vidutiniai. Pagal mane
išeina, kad pats terši, o tikiesi sveikos aplinkos. Mano supratimu tai
nedera.

Ir susitvarkyk OE, negadink citatų. :)