Tema: Re: trinkeliu pagrindas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-25 09:04:18
Tai drenazas tau  pagadino, imho problema, kad neteisingai padaryta, kad po
cokoliu pakistos trinkeles. Nuimk tas trinkeles ir pripjauk prie cokolio.
Pas mane situacija identiska. Visas sklypas nudrenuotas, aplink nama taip
pat drenazas 1m gylyje, trinkeles privestos prie cokolio, viskas grazu, bet
radau pora vietu, kur trinkeles netycia pakistos po cokoliu, ir ten jau
ziemos viduryje koks 5mm pradejo trupeti dekor tinkas. Tai as lupau tris
trinkles ir jas nupjoviau. Dabar viskas lygtais gerai.