Tema: Re: reikia patarimo. puola vagys
Autorius: linas
Data: 2010-03-25 14:36:05
o ka manot apie toki varianta: suveikus signalizacijai, pasigirsta suns lojimas (irasytas garsas) psichologiskai turetu paveikti bent trumpam(gal to ir uzteks) nors ir nematai suns.
Pliusai: nestandartinis sprendimas, nereik laikyt suns, jei kuri laika vagys bus stebeje aplinka, nesitikes kad bus suo, vagiui beverciai tampa ultragarsiniai baidikliai(jei eis su tokiu, reiskia bijo sunu, jei bijo, turetu nemenkai issigast isgirdes), nebrangus idiegimas, jei jau turi signalizacija.
Minusai: jei nesuveiks greitai, nesuveiks visai.

?

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/