Tema: Re: trinkeliu pagrindas
Autorius: eimaz
Data: 2010-03-24 12:50:41
as tai is pradziu burbejau, kad trinkelininkai paliko 2-3cm tarpa nuo pamato
apsiltinimo ir uzpyle skalda ar kazkuo panasiu, is pradziu kazkaip negraziai
atrode.
bet po sios ziemos labai dziaugiuos, nes pas mane irgi grynas molis visur ir
tai vietomis matosi, kad paskilinejo pamato apsiltinimas. gerai, kad kol kas
nenutinkuotas, tai lengvai pasitaisys.

--
www.megarent.lt
Kemperių bei mikroautobusų nuoma