Tema: Re: trinkeliu pagrindas
Autorius: bzik
Data: 2010-03-24 11:14:37
siaip granito skaldos ir kaina gerokai didesne. Jei prie namo, tai nesuk galvos. O kokie argumentai, kad reikia granito?
Man pernai atvaziave bure, kad prie namo ivaziavimui ne maziau pusmetrio nukast reikia. Kitaip bus blogai. Jokios schemos neargumentavo. Leidau kast kiek reikia. Kai pradejo dirbt, tai rezultate ~30cm buvo gerai. Tada jau kalba pasisuko, kad ir 15cm zvyro pakanka ir 10cm skaldos bus ok