Tema: Re: trinkeliu pagrindas
Autorius: AMB
Data: 2010-03-24 12:01:49
o gal kas zinot kiek reiktu iskasti ir kokius sluoksnius pilti, jeigu sklype
grynas molis? dabar nenoriu trinkeliu deti, bet moli noriu isvezt, tai
galvoju koki pusmetri iskasti ir pripilti smelio ar zvyro, bet tai jeigu
paskui trinkelems vel kazka iskasineti, tai geriau iskart paruosti tuos
sluoksnius.