Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-24 15:43:50
pagaliau radau normalesni saltinis ta tema:
http://www.energyrating.gov.au/library/pubs/200513-mepshalogentrans.pdf
Atsakyta i daugeli techniniu klausimu. Nereiktu per daug kreipt demesio i
rinkos prognozes, nes informacija 2005 metu ir neivertina nauju technologiju
kaip LED, OLED atsiradimo.

Faktas kad elektroninis tranformatorius pranasesnis uz magnetini visais
punktais isskyrus viena - ilgaamziskuma. Vienoj vietoj minima 50000h vs
25000h. Taciau ivertinus visus sutaupytus kastus vienareksmiskai apsimoka
elektroninis. Zinoma nereik pirkt visokio sh kurio galiojimo laikas
neprognozuojamas