Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-22 19:50:00
panasu kad diskusija pakrypo per giliai i pievas. Klausimo esme ar galima
12V halogenus pakeist i 12V ledus nekeiciant maitinimo saltinio. Kalbam apie
siuolaikini impulsini maitinima skirta halogenam tipo OSRAM ir panasius, be
jokiu trafu. Tokio matinimas isejime 40kHz. Ledinis maitinimas yra
nuolatines sroves ir nieko bendro su 40kHz neturi. Cia paprasciausiai reikia
zinot fakta ar ledus galima maitint halogeniniiu maitinimu ar ne, o
isvedziot kas ten viduj ir daryt kazkokias isvadas. As linkes manyt kad
netinka, bet tiksliai nezinau.