Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-23 22:24:06
ne nu tupas beviltiskai. Zmones sneka apie "halogen light transformer" tai
yra maitinimo bloka kurio iejime 110-240V 50Hz, isejime 12V 40kHz. O tu
uzsiciklines apie ta savo transformatoriu su pirmine ir antrine apvija. Cia
tik tau idomus tas trafas, suprask zmones eina i parduotuve ir perka
maitinima, cia tik tu lituojiesi viska is kruvos detaliu. Sekmes prasmingoje
veikloje.