Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: GBF
Data: 2010-02-20 08:26:05
Tu jau isradai perpetus mobile???

Pasidomek parduotuvese... Geriausia ka radau tai vienam trafukui dave 2
metus garantija...bet jo kaina atitinkama buvo...

Gal ne kas pora metu bet keiti reiks, va pazistamas buvo susidejes
belenkokius gerus ir brangius... Kazkur gal penkis metus islaike...
dabar susinervines susidejo 220...

Del lempuciu: manau uz trafuko kaina nupirksi bent 20 neblogu 22o
hologenu... o Trafo paprastai vieno neuztenka jei dar kisi i hologenu
skyles...