Tema: Re: Halogeninis apsvietimas 12V vs 220V ?
Autorius: trans
Data: 2010-02-22 20:38:51
nu ka zinau, juk mes diskutuojam buildings grupeje, o ne kokioj
radiotechniku maniaku, kur su lituokliais maitinimus lituojas vietoj to kad
nueit i parduotuve ir nusipirkt uz keliasdesimt litu gatava daikta. Problema
issilupt ir pasikeisti tuos maitinimus, o ne nusipirkt naujus po 100Lt
kambariui. Vienzho antra kart jei daryciau, tai deciau tuos "trafus" tikrai
arti skyliu ir jungciau plonesniais laidais kokio 1mm