Tema: Re: bendzinine savieige zoliapjove
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-02-02 08:40:12
O gal dar pagalvok dėl savaeigės būtinumo... 4 a yra labai nedidelis plotas
ir, tikriausiai, ne vien tik lygi pievutė, bet dar kokia gėlytė ar medelis,
kurių užgauti nesinori, ten auga. IMHO su savaeige pjauti gerai, kur viskas
tiesu, yra kur įsibėgėti, bet jeigu reikės daugiau sukiotis, tai gal geriau
stumdoma. Mašinytė su guoliais stumdoma lengvai, net ir moteriškos rankos
valdoma, 4 a plotą gali nesunkiai sutvarkyti. Aš pirkau Combi 46 B, po pirmo
sezono esu visiškai patenkintas.

Egidijus