Tema: Re: bendzinine savieige zoliapjove
Autorius: rr
Data: 2010-02-01 13:00:15
> as neturejau, turejo tevai pigia MTD su medziada.

O su pigia lūžinėjančia plastikine dėže neturėjo?

> ... jai imi Husqvarna kaip brenda, tai tarp vejapjoviu ji nera
> labai aukstai kotiruojama... jei isbandytum rimtesne, kad ir vikinga
> ar johndeera, kalbetum kitaip.

Matai, aš už savo varną ~1600 Lt mokėjau, siūlai man išmest ją ir vikingą
už 3390 imt? Sveiko proto likučiai prieštarauja tokiam upgreidui į
brandą...

> todel tamstai siulau pirma isbandyti rimta gamintoja,
> o po to rekt ant viso svieto kokia gera medziagine deze...

Mano poreikius medžiaginė surinkimo dėžė puikiai tenkina, kodėl turiu
sakyt, kad ji yra bloga? Ar tau čia skaudu už vikingą permokėjus?