Tema: Re: bendzinine savieige zoliapjove
Autorius: Kobra
Data: 2010-02-01 12:43:49
as neturejau, turejo tevai pigia MTD su medziada. taip kad esu isbandes abi.
vejapjoviu per savo gyvenimeli esu ciupinejes tikrai daugiau negu bet kuris
vidutiniskai per savo gyvenimeli. Lankiausi ir Gaffos parodoje Vokietijoje,
kur suvezama visa technika is viso pasaulio, tad man aiskinti apie
vejapjoves taip kategoriskai nereiketu. jai imi Husqvarna kaip brenda, tai
tarp vejapjoviu ji nera labai aukstai kotiruojama... jei isbandytum
rimtesne, kad ir vikinga ar johndeera, kalbetum kitaip.
traktoriukus taip pat neblogai skiriu, bei ant keleto esu sedejes ir bandes,
taciau nesant poreikio ji isigyti, daug demesio neskyriau. traktoriu
paminejau tik todel, kad Vikingas su plastikine deze pradejo gaminti nuo
berods 2008m. (iki tol buvo medziaga).
todel tamstai siulau pirma isbandyti rimta gamintoja, o po to rekt ant viso
svieto kokia gera medziagine deze...