Tema: Re: bendzinine savieige zoliapjove
Autorius: Sharp
Data: 2010-02-01 13:18:58
ash pats naudoju Husqv. 53cm, su sankabele SV (vario) ir su gonda varikliu.
tai tik Gonda variklis
ten geras ir yr... apie 2KLT kainavo. Modelio nepamenu, saite paziurejau -
jau ju nebegamina. Deze irgi shiaip sau pripildo :(
Turiu palyginimui elektrine ALKO (nu gaidys ant lietuvos) tai jokiu minusu
apart to kad elektrine ji neturi ;) Deze uzpildo puikiai, plastikine, niekas
nelimpa,
valyt perdaug irgi nereik...
Tiesa pasakius pjaunu su Husgv. ir galvoju - Nu kada gi tu nusibaigsi,
kad galeciau vietoj taves plastikini Vikinga paimt....