Tema: Re: bendzinine savieige zoliapjove
Autorius: Kobra
Data: 2010-02-01 15:25:02
na, as neziuriu i piguva, todel man tokios problemos nekyla..
noreciau, kolega, priminti, kad nereikia lyginti nesulyginamu dalyku. Cia
tas pats, kas butum sulygines golf bazini var. vs  audi su visais
kiausiniais... Vikingas taip pat turi pigiu modeliu, taciau as del patogumo
rinkausi su mano poreikius tenkinanciais navarotais, kuriu norint nupjauti
veja daug kam visiskai nereikia. Taciau as visiskai nesigrauziu, kad tiek
teko moketi, nors galejau sutaupyti apie 1-1,5 kLt.
as taves visiskai nekaltinu, kad turi tokia vejapjove, taciau zmogus prase
patarti apie GERA vejapjove, tai as ir patariu, kad su plastikine deze yra
geriau (cia apie kokybiskus produktus, kad nenuklystum i dausas apie pigia
plasmase) ir vikingas patenka i kategorija gera ar labai gera vejapjove.
taciau as nesigincinu, kad jie yra brangus.