Tema: Re: Skysto kuro katilo paleidimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-01-23 22:24:19
Tiesa, buderusas su logamaticu papuola i ta 0.01%, bet irgi ten yra
vietu kur galima patkirst kad nesildytu, beda tame, kad reikia atkirst
taip, kad nesildytu kambario, o boileri ruostu.......

va pvz Viessmano Vitoronduose yra paprastas kontaktas..... jungi i ji
bet ka ir ok...
nekalbant jau apie Ulrich/Navien ... juose aplamai pagrindas yra
kambario daviklis :) (sorry uuz reklama )

--
MaRiUs

Kaunas