Tema: Re: Skysto kuro katilo paleidimas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-23 18:42:05
saulelydis- reiskia katile dega tokia spalva, kaip saulei leidziantis:)
reiskia, kad labai jau prastas degimas.
Buna del dvieju priezasciu:
1. Per mazai oro ar per daug saliarkos;
2. Bandant uzkurti, kai nesikuria, privaroma saliarkos i peciu ir pagaliau
uzkurus peciu jinai tenai turi isdegti. tai isdega, saule nusileidzia kelis
kartus, isdega ir vel viskas gerai.