Tema: Re: Skysto kuro katilo paleidimas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-23 22:02:40
Pigiausias dumu analizatorius min. 1100 euru, bet tokio paprastai niekas
neturi, nes geriau paimt brangesni su daugiau funkciju. Todel ju kainos
prasideda kazkur nuo 7klt. Saliarka pjausto CO celes, kurios nepigios. Todel
mes skaitom, kad to analizatoriaus vienkartinis panaudojimas ~150 lt su PVM.
Saliarkai, sakyciau, tie pinigai atsiperka. Dujoms, ypac atmosferiniams
degikliams, kuriu reguliavimas yra labiau komplikuotas- greiciausiai ne.