Tema: Re: Skysto kuro katilo paleidimas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-23 21:57:46
Tai kad pas ta buderusa su logamatic ar koks te reguliatorius kazi ar yra
kontaktas katilo paprasciausiam atjungimui su bet kuriuo distanciniu
reguliatoriumi. Uztat niekas netrukdo atjungineti pvz siurbli i
radiatorius;)
Is tiesu, tie gamykliniai gerai tuo, kad juose, ypac esant sudetingesnei
instaliacijai, buna isvesta daugybe nustatymu, pvz, gali koreguoti sildyma,
karsto vandens ruosima, atskirus ziedus, lauko/kambario davikliu itakas,
nelisdamas i katiline. Tai nera vien tik tuscias kambario termostatas su
laiko programa, sujunginejantis katilo kontakta.
Taciau.
Elektronika, tarp ju ir sildymo eina ta linkme, kad greit jos pats
vartotojas nesugebes suprast. Valdikliai turi simtus nustatymu, kuriu net
atstovai daznai nesupaiso. Vienos sildymo firmos serviso atstovas per
apmokymus aiskino- tik nekeiskit sito kodo, as nezinau, ka jis daro, ir
vokieciai nelabai sugeba paaiskint, bet karta pakeiciau, po to puse dienos
knisaus, kol supratau, kodel tas katilas gliucina;)