Tema: Re: Skysto kuro katilo paleidimas
Autorius: servisas
Data: 2010-01-23 00:51:02
Ne reguliuot berzo nereikejo, o poxuj siluma buvo, pasiziuri i kamina, kad
dumas ne juodas ir eini gerst snapso.
O del santexniku- ju darbas yra "grubus", ty jame labiau jegos reikia, nei
smegenu. Na, aisku, buna ir intelektualiu tu santexnyku.
Bet del paleidimo, ir dar saliarkinio katilo yra kruva niuansu, kuriu nepac
zinantis zmogus gali biski sugadint reikala.
Saliarkinis katilas is pirmo zvilgsnio atrodo daug paprastesnis uz dujini,
pvz jame saliarka greiciausiai nesprogs taciau ir jame yra dalyku, kuriuos
deretu zinoti

Kokios gi bedos gali buti tavo katile?
1. Per zemai kuro talpa, nepasiurbia kuro
2. Kuro talpos dugne vanduo, ir nesuprasi, kodel tas katilas nesikuria.
3. Neteisingas saliarkos vamzdis (per didelis diametras)
4. Negerai surinktas ar netinkamas filtras (ar dar blogiau, jo nera isvis),
pvz be nuorintojo ar pan
5. Neisuktas purkstukas (buna degikliai ateina su neisuktu purkstuku, jis
kazkur salia buna idetas)
6. Brudas kuro linijoje
7. Saulelydis katile, ant rytojaus kastuvu kabini suodzius.
8. Per daug oro degime, eina siluma per kamina
9. Visiskai nugrybaves siurblio slegis (pvz xujak kokie 5 barai tik, katilas
ciaudo)
10. Blogai priverztos katilo dureles, ateini ant rytojaus- katilo skardos
apsvile
11. Uzkuri katila su kai kuriom jo dalim (sepeciais, instrukcijom,
sandarinimo virvem, Somalio pabegeliais) viduje
12. Is kazkur atsiranda 4,5 gph purkstukas vietoje 0,6 gph :)
13. Katilas nesikuria, nors uzsimusk. Pasirodo, akute issitraukus, ir
neleidzia kurtis, nebent isjungus katilinej sviesa;) Bet tada uzgesta
iskart;)
14. Kas cia dar...Nu ir siaip visokiu nesamoniu buna.

Aisku, yra kokia 50 proc tikimybes, kad absoliuciai viskas bus gerai.