Tema: Re: piguva ;-)
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-20 09:45:37
> Tikiuosi, kalba ne apie Senuosius Trakus

Turejau omenyje gamykla is Lietuvos provincijos. Tuscias reikalas pradeti spelioti, kuri statybos pramones gamykla pastatyta be statybos leidimo. Jeigu norite spelioti tai speliokite, kuri gamykla pastatyta su statybos leidimu. Duodu prisikti i kepure, jeigu tokia nurodysite. Gali buti, kad yra kokia nors gamykla, kuri gavo statybos leidima iki statybos pradzios. Bet tai del to, kad (kol projektavo) pasike planai ir su gautu statybos leidimu pastate visiskai kitus pajegumus.
Puse metu Vilniaus rajono savivaldybe man nederino ukio projekto. Kolegos siule statytis be statybos leidimo ir veliau uz 4,000 viska isiteisinti. Statyti buciau pradejes, bet 4,000 uz iteisinima nebuciau mokejes. Ketinau pradeti statyba ir pats pranesti statybos inspekcijai, kad pas mane nelegali statyba. Teismo metu Vilniaus rajono savivaldybe jau pati turetu aiskintis kodel man nederino projekto. O kaip suprantate tai teisme Vilniaus rajono savivaldybes parazitai negaletu teigti, kad jiems taip atrodo. Jeigu teisma pralaimeciau tai apskusciau sprendima. Bet pries tai nuvaziuociau i Aukstuosius Pamerius, prasieiciau pro gamyklas ir visas, kuriose pamatyciau nauja statyba, apskusciau statybos inspekcijai. Jeigu valstybe nugriautu mano nama, o gamyklas paliktu stoveti, tai issireikalauciau kompensacijas, kuriu man uztektu iki pacios pensijos.