Tema: Re: piguva ;-)
Autorius: bzik
Data: 2009-02-19 16:20:44
vieni pazistami taip ir sedo su statybom, nes kazkokie gan normalus bicai,
iki tol state pavienius pasiule padaryt masine statyba. Pazistami pagalvojo,
kad gal ir nieko, kol pastatys, ju butas dar pabrangs, tad pasidengs bent
puse namo. Pasieme paskola.
Taigi susirinko chebra, pasirase sutartis, statybininkai paeme avansus ir
pradejo statyt. Pradzioj viskas puikiai, pagal grafika. Po to kas kazkiek
laiko pareiksdavo, kad pinigai baiges ir duokit dar, nes dalis avansu nusedo
limuzinu pavidalu, atostogomis ir t.t. Namus turejo priduot pernai vasara.
Jau pavasariop buvo aisku, kad kazkas stringa, bet pradzioj pazadai 'spesim,
padarysim', o po to saviapgaule del dideliu keliazenkliu netesybu uz
kiekviena diena (kiek pamenu per kelis velavimo menesius namas turejo zymiai
atpigt) Rudenio pradzioj namas stovejo be stogo. Iki ziemos tarsi uzdenge
stoga, sudejo langus, bet toliau nezinau.