Tema: Re: piguva ;-)
Autorius: Night
Data: 2009-02-19 10:30:36
Nu apie ka mes cia? Rudeni baigiau nama, be tvoros, zolytes ir sklypo 2800 uz kvadrata gavosi, na
bet su baldais, sviestuvais ir kita chernia. Ir absoliuciai nieko prabangaus. Cia tokie svaigimai "turetu
buti kvadratas panasus i vidutini atlyginima" ir t.t. man juokingai skamba - manyciau, ne kvadrato kaina
didele, o vidutinis atlyginimas mazas, kad sie skaiciai nesutampa. Na o pastatyti (ir parduoti!!!) uz
puse milijono nama, su sklypu, su zolyte ir tvora, kaip tamsta rasete, tai nu nezinau - gal rektu Hariu
Poteriu buti. O jei radai kad uz tiek pardavineja - tai arba namas is kartono, arba dar kazkas negerai.