Tema: Re: piguva ;-)
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-19 13:30:28
isvis, koks moliugas gali pirkti nepastatyta objekta? negi taip shikna
dega? aisku, kazkiek gaunasi pigiau, bet.. rase cia apie viena. pries
savaite ar dvi. dave inasa pradini, butai dar nebuvo pradeti statyti
net. berods 50K. paeme is banko. ten su banku sutare kad tai bus busto
paskola, ir bankas atireks likusius kai bustas bus pastatytas ir galima
ji bus uzstatyti. kas gavos? praejo laikas paskolos atidejimo,
statytojai tik karkasa dar surente, ir viska uzsalde. inaso aisku
neatiduoda, o bicelis palukanas moka, plius, kadangi temrinas baiges,
bankas vercia ta jo busto pakolele i vartojama. 10 proc. per 5 metus
atiduoti. bando zmogelis teistis dabar... bet nemanau kad ka pasieks.
nebent kazkokie terminai buvo su statytojais...