Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: monaxas
Data: 2010-01-30 15:29:30
Mąstai teisingai, nors nereik bijot "nepadengtų natūra" pinigų. Ekonomikoj visad yra supynės ir jas "supa" ne finansiniai svertai o "lūkesčiai", taip kad geriau nesigilink, nes tragedija ne tame, kad "pinigus leidžia" privatus ar neprivatus bankas, o tai, kad buvo sukurta begalė svertinių instrumentų vertei kurti ir kai tie svertai atsisuko atgal vertė pasirodė "nepadengta" (taip taip, mes labai norėtume tokiais atvejais "padengimo", kurio nereiklaujame svertus kuriant, nes tai stabdo ekonomiką).
Trumpai tariant, yra ten tiesos tuose cetgeistuose, bet pati forma yra smegenų plovimo, todėl mums ji nepriimtina.