Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: buran
Data: 2010-01-25 10:05:15
Visur? Sunku patikėti.
Bent jau kai kuriuos dalykus tikrai nemeluoja.

Apie dievus įvairius: kad buvo daug dievų iki Kristaus su tuo pačiu
gimimo-mirties ciklu sutampančiu su Saulės judėjimu...
Meluoja?

Apie 9/11 teroro aktus: kad pateiktos ekspertų išvados daug kur
prasilenkia su akivaizdžiais dalykais...
Meluoja?

Apie tai, kad USD leidžia bankų kartelis, o JAV vyriausybė tik
skolinasi iš jo pinigus...
Meluoja?

Apie tai, kad bankai skolina pinigus panaudodami multiplikatorių ir
taip paskolina jų daug daugiau negu turi indėlių...
Meluoja?

Linas Petkevičius has brought this to us :