Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: Fwd
Data: 2010-01-26 08:56:34
"buran" <alduti@gmx.net> wrote in message news:mn.ca5a7da1ccd60f03.71523@gmx.net...
> Apie tai, kad USD leidžia bankų kartelis, o JAV vyriausybė tik
> skolinasi iš jo pinigus...
> Meluoja?
Įrodymai? Kaip ir daugelis dalykų tame filme, viskas paremta gražia teorija. Visi galime prisifantazuoti apie bankų kartelius, apie masonų sąmokslą, apie ateivius valdančius JAV prezidentą ir panašias nesamones. Bet kai paklausi žmonių iš kur jie tą žino, dažniausiai argumentas būna "nugi tai ir taip aišku".

> Apie tai, kad bankai skolina pinigus panaudodami multiplikatorių ir
> taip paskolina jų daug daugiau negu turi indėlių...
> Meluoja?
Nemeluoja. Tai ir buvo jų krizės priežastis.