Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: svk
Data: 2010-01-25 15:23:33
buran rašė:
> [...]
>
> Apie dievus įvairius: kad buvo daug dievų iki Kristaus su tuo pačiu
> gimimo-mirties ciklu sutampančiu su Saulės judėjimu...
> Meluoja?
>
> Apie 9/11 teroro aktus: kad pateiktos ekspertų išvados daug kur
> prasilenkia su akivaizdžiais dalykais...
> Meluoja?
>
> Apie tai, kad USD leidžia bankų kartelis, o JAV vyriausybė tik skolinasi
> iš jo pinigus...
> Meluoja?
>
> Apie tai, kad bankai skolina pinigus panaudodami multiplikatorių ir taip
> paskolina jų daug daugiau negu turi indėlių...

man labaiu nepatiko tas faktas, kad palūkanos jau yra virš pinigų masės
ir nepadengtos net popieriniais doleriais. O tas faktas, kad JAV
pasispausdina dolerių, kai tik jų reikia - irgi senai žinomas.
Meluoja?

Kas link sąmokslo teorijų - tai sutapimas dėl pratybų/realybės tiek 911
dieną, tiek Londone - irgi labai keistai skamba.