Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: buran
Data: 2010-01-27 10:11:34
Bijau, kad truputį nesusišnekam: aš nesakau, kad meldžiuosi Zeitgeistui
ir kad ten viskas ir visur neabejotina.

Aš kalbu tik apie tuos faktus, kurie man atrodo labai pagrįsti:
 - USD leidžia ne JAV vyriausybė, o privatus bankias;
 - per bankų paskolas rinkoje atsiranda daug niekuo nepadengtų pinigų,
kas iškraipo rinką;

Aš stengiuosi pamatyti klaidas ekonomikoje, jų priežastis.

Galbūt ten koks nors Mr.X-Blogis ir stovi už viso šito, bet aš visai
nekalbu apie kaltųjų paieška - aš kalbu apie galimai daromas klaidas ir
jų pasekmes bei ištaisymo galimybes.

Pasaulis bijau kad paprastas tik tau :/

RJ explained on 2010.01.26 :