Tema: Re: ebook reader
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-28 21:26:06
Jei visas knygas normaliai OCR'insi (ar tik tokias siusiesi) ir poros peles knopkes paspaudimu pagalba konvertuosi i atitinkamam readeriui gimtaji formata, tai ekrano istrizaine itakos tik kaip daznai reikes spausti puslapio vertimo mygtuka, nes ebookuose ju spec formatuose puslapiai nera fiksuoti, jie formuojami dinamiskai pagal skaitymo eigoj pasirenkama srifto dydi, taigi, prie identisko raidziu dydzio i 6" ekrana, tarkim, tau tilps 100 zodziu, o i 9" - 120 ir tiek. Todel realiai optimalus dydis, manyciau, yra 6". Didesni ekranai aktualus tik tada, kai turimas tik paveiksliuko tipo pdf'as su fiksuotu puslapio dydziu, kur yra brezinai, schemos ir pan., ir kuriu normaliai konvertuot i koki epuba, lrf'a ir pan. nera galimybes. Tokius daiktus, kaip sakiau anksciau, galima skaityt su tais didziaisisi eInk'ai tik jei sneka eina apie nespalvota medziaga. Zodziu, jei nori elementariom knygom, mano patarimas - ieskok 6", dydzio tikrai uzteks, o pats daiktas bus ir pigesnis, ir patogesnis. Bet valia tavo, jei nori, ieskok didesnio, primygtinai savo nuomones nepersu :-)

Del gamintojo - man asmeniskai, paciupinejus metalinius Sony, visokios plastmases, net ir pacios kokybiskiausios, jau nesinoretu... :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi