Tema: Re: ebook reader
Autorius: awdrius <xozzis @ gmail . com>
Data: 2011-09-27 17:32:56
man kaip it zmogui - visokie prakonvertavimai, atspausdinimai gal ir
normaliai skamba,
bet galutiniam vartotojui skaitykle neturi tapt papildomo galvos skausmo
irenginiu

pvz. nusiperku telika. pries vartojant instaliuoju firmwara, pries ziurint
konvertinu video formatus

nemanau kad siandien tai yra normalu

awdrius