Tema: Re: ebook reader
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-27 17:52:23
Nu kaip cia pasakius, jei jau snekam apie visiskai standartinius userius, kurie nenori niekuo dometis ir nieko daryt, tam yra oficialus onlaininiai ebooku shopai, kur sumokejes babkes (arba ne, jei reikes kokios freewarines knygos) gausi graziai suformatuota ir adaptuota tavo devaisui failiuka :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi