Tema: Re: ebook reader
Autorius: amenox
Data: 2011-09-27 17:44:52
Su firminiu sony firmwaru taip - ne kas, bet va čia -
http://www.the-ebook.org/forum/viewforum.php?f=23&sid=8adca7d24cbdd2ac7dc639cccabd57ec
yra firmwarų kurie išsprendžia visas problemas. :) Yra netgi firmwarų kurie
"suvalgo" formatus, kurių sony gyvenime nepalaikė, bet man užteko
paprasčiausio "pafixsinto" firmware su unikode palaikymu. Pačiu blogiausiu
atveju galima kažkokį txt konvertuoti į pdf, nors nė karto neteko to daryti
nes didžiausia dalis grožinės literaturos kurią randu Inete yra fb2, txt ar
pdf, o su jais problemų nebūna.