Tema: Re: ebook reader
Autorius: Caponi
Data: 2011-09-26 23:24:48
Siaip pageidautina, kad butu paskutines kartos e-Ink ekranas, is populiariausiu zymiu gamintoju tokius turi paskutines kartos Sony (PRS-350 ir 650) bei Kindle 3.
Man asmeniskai labiau patinka Sony - metalinis kompaktiskas korpusas, nera nx reikalingos vieta uzimancios klaviaturos, pas Kindle esantis WiFi ir internetinis browseris yra pakankamai riboto panaudojimo. Kai sau ieskojau pries pusmeti pavyko berods uz 350Lt nusipirkt PRS-350 - bent kol kas pilnai patenkintas, nors jei pasitaikytu proga, tikriausaiai upgreidinciaui 650 del didesnio ekrano :-)
Su softu, LT ir RU sriftu palaikymu jokiu problemu nera.

PRS-300 lyginant su 350'tu turi senesni 8 pilkumo lygiu ekrana ir neturi touchscreeno bei turi 512MB atminties. Realiai, manau, pirmasis skirtumas yra sioks toks trukumas (nors asmeniskai as jo gyvai nemaciau, sunku pasakyt ant kiek tai realiai juntama), sekantys 2 yra visiskai px - touchscreenas igalina tik pazaist kokius sudoku ar sachmatus esancius alternatyviuose firmwaruose bei ranka knygose pastabas kokias pasirasyt, o puslapiu vartymui knopkes nei kiek ne maziau patogios, na o atminties ir 512MB per akis, nes normaliai paruostos knygos teuzima po kelis simtus KB. O bet taciau ivertinant kaina ir tai, kad tai bus tavo pirmais eBookas gali drasiai imt ta PRS-300, ateity galesi nesunkiai bent uz ta pacia ar net kiek didesne suma parduot ir nusipirkt kazka technologiskai pazangesnio :-)

Yra dar ir dafiga visokiu kitokiu gamintoju zaisliuku, bet i juos verta ziuret nebent del kokiu papildomu pribumbasu - MP3 grotuvo, knygu skaitymo balsu ar net kokio integruoto telefono, kaip cia kazkas bande pardavinet, bet visa tai, mano nuomone, nafig reikalinga ir svarbiausia, kad visa tai panaikina viena pagrindiniu eBooku privaluma - labai ilga baterijos laikyma.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi