Parasyk firmos varda, kuri taip su klientais bendrauja, kad zinociau ateiciai :) karloff rašė: > Nu tik nepisk cia proto. Nuvarei y tanagra, ten kiek girdejau tave gerai > atpiso su granatos kaina ir keitimu o kad butu visiems smagiau dar apie > kazkokias shpilkas pripasakojo. Ydomu ka butu pasakoje jei butume kartu > nuvaziave, kazi kokias shpilkas parodytu. Visada smagu patikliam > klientuj pagaidint konkurentu kontora. Cia betkokiam asiluj turetu but > aishku kad jei atvaziavai su nuplyshusiom granatu gumom tai kad ir jas > naujas sudesi vistiek jokios garantijos granatoms nebebus - o tu dar > atvaziavai ir akis draskei mol tau sugadino granatas musu meistras. Cia > tas pats kad atvaziuotum y servisa nuleistom padangom, tau pasiulytu jas > pripust o po to kaltintum kad lochai padangas sugadino. Dziaukis kad is > geros sirdies tau bent toky kaula numete, nuvaziavai bilekur, inpiso > granatas uz kosmine kaina tai nors ant 60lt turetu but smagiau, ar ne? > As manau kad mano buvusioj darbovietej chebra nepamirsho tavo veidelio - > kita karta siulys eit nx, savininke gerai veidus prisimena. As irgi kad > ir kokioj vietoj bedirbdamas visgi sakyciau gal geriau shito kliento > nejamam, tegul ajna jis nx - ramiau bus. O tai dar prades reikalaut po > ratu keitimo stabdziu diskus keist nes mol kokias nors shpilkas > pamirshim :) Beje ziuriu gerus motoristus megsti, jie irgi klientus > megsta... skalbti. Siulo visokius darbus daryt reikia/nereikia - uztai > protingai atrodo. Vikrus geriausiai ka moka tai tepaluotas galvas plaut > ir patiklius klientus skalbt. Kazkadaise jiems davem saabo varikly > daryt, nuvezhem ishimta ir neishardyta - grazhino gabalais ishbarstyta, > puses varzhtu truko. Tau ziuriu irgi su varikliu nekas gavos nors jie > labai kietais save laiko. Sakyciau atitiko kirvis kota - galit puikiai > papist vieni kitiems prota :) > > > > "vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> parašė naujienų > news:i5j2lu$imd$1@trimpas.omnitel.net... >> Dainiushas wrote: >>> nu va, o po remonto ir kaist pradėjo... >> >> >> >> Šnd autoservise sužinojau, kad visdėlto ne 60 kkm, o 90 kkm... :) >> Bet meistras, kuris viską keitė ir šnd pirmiausia sakė, >> kad 60 kkm... :) >> Vnž per anksti ant 30 kkm viską keitė... >> Nuostolis ~300 Lt >> >> Kitas žmogus iš to autoserviso atsidaręs išsiplėtimo bakelį šnd iškart >> iš dūmų kvapo ir aušinimo skysčio burbuliavimo, ir suodžių ant >> sienelių pasakė kame bėda... >> >> Kalbėjau dar su keliais variklistais tai sakė 100%, >> kad dėl variklio perkaitimo toks dalykas atsitiko. >> Ta prasme trūko aušinimo skysčio ir bus išsikraipiusi galva, reiks >> ardyti, šlifuoti, keisti tarpinę... >> Įrodyti, kad meistras pasišiko ir nedapylė aušinimo skysčio manau >> neįmanoma... :-/ >> Beto pečiukas šitoje mašinoje niekad nepasižymėjo šiluma tai galbūt ta >> problema buvo jau anksčiau ir tiesiog sutapimas... >> Bet tai išvažiavus iš autoserviso po 2 val (realiai po 30 min >> važiavimo) pirmąkart pabėgo 4 ltr G12... >> Iškart negrįžau į tą autoservisą... >> Grįžau tik po 3 savaičių atostogų... >> >> Kol šitą bėdą išsiaiškinau bereikalingai per atostogas dar: >> 1) praradau ~15 ltr G12 >> Nuostolis ~150 Lt >> 2) elektriko paslaugos >> Nuostolis 20 Lt >> 3) kompiuterinė diagnostika >> Nuostolis 50 Lt >> 4) perpildžiau kondičionierių >> Nuostolis 80 Lt >> 5) praradau gerą termostatą >> Nuostolis ~100 Lt >> 6) prapūtinėjo pečiuką >> Nuostolis 100 Lt >> 7) susukta XXX kilometrų po autoservisus >> 8) pagaidintos atostogos >> >> Ir dabar dar laukia galvos tvarkymas 1000-2000 Lt... >> >> Padariau mini apklausėlę dėl kainų: >> 1) Mioleris - tik galvos nuėmimas ir uždėjimas 800 Lt, >> visa kita mano galvos skausmas ir nulis garantijų >> 2) Tanagra - tik darbas ~1000 Lt (~10% nuolaida dar) + detalės >> 3) Mano mylimiausi motoristai (tie kurie galimai pasišiko pirmąkart >> per ~15 metų) - darbas 700 Lt + už detales ~300 Lt >> 4) Utenos variklistai - darbas 400-500 Lt, >> bet tai mašina varinėt/atsiiminėt į Utena iš Vln... >> Gaunas rezultate ne pigiau turbūt kas Vln... >> >> Šįkart nuostolių: 1800-2800 Lt >> Bl... >> >> Bet tai man taip dažnai su mašinu remontu... >> Nors labai renkuos meistrus... >> Ir dažniausiai prižiūrių ką daro stovėdamas šalia... >> >> Praeitas prikolas kai po granatų gumų keitimo per savaitę pakeičiau >> vieną granatą (nebuvo įdėta granatos tvirtinimo špilka), o po mėnesio >> pradėjau girdėt ir kitą granatą... >> LINKĖJIMAI KAIKURIO AUTOSERVISO MECHANIKUI, SERVISO DIREKTOREI IR KT. >> KOLEKTYVUI :) >> MANAU NEPAMIRŠOTE MANĘS? :D >> DŽIAUKITĖS, KAD NUSIPIRKOTE JŪSŲ AUTOSERVISO VARDO PAMIRŠIMĄ >> GRĄŽINDAMI PINIGUS UŽ DARBĄ 60 LT ;) >> Realiai dėl granatų gumų keitimo nueisiu ~800 Lt į minusą... >> >> >> >> >>>> Diržas Contitech >>> >>> ~70Lt berods >>> >>>> Pompa vokiška >>> >>> originali berods <200Lt, jei seną gražini. Aš už HEPU mokėjau 160Lt >>> berods, nes seną kažkur nukišau... >> >> >> >> HEPU pompą įdėjo. >> >> >>>> Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas) >>> >>> Tai ten tiesiog rolikas su įtempėju, berods 130-150Lt >>> >>>> Guoliai >>>> >>> >>> Jei tik skirstymo diržo - vienas, 70Lt. Ar ir prie generatoriaus >>> diržo kažką keitė? >> >> >> Sakyčiau tas pats diržas ir generatorių suka? >