Tema: Re: 1.9 TDI PD (PizD...c) :)
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-31 23:29:31
nu tai, arba "meistrai" nenuorinę atidavė, arba beorindami užsimiršo ir 
perkaitino....

"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message 
news:i5j2lu$imd$1@trimpas.omnitel.net...
> Dainiushas wrote:
>> nu va, o po remonto ir kaist pradėjo...
>
>
>
> Šnd autoservise sužinojau, kad visdėlto ne 60 kkm, o 90 kkm... :)
> Bet meistras, kuris viską keitė ir šnd pirmiausia sakė,
> kad 60 kkm... :)
> Vnž per anksti ant 30 kkm viską keitė...
> Nuostolis ~300 Lt
>
> Kitas žmogus iš to autoserviso atsidaręs išsiplėtimo bakelį šnd iškart iš 
> dūmų kvapo ir aušinimo skysčio burbuliavimo, ir suodžių ant sienelių 
> pasakė kame bėda...
>
> Kalbėjau dar su keliais variklistais tai sakė 100%,
> kad dėl variklio perkaitimo toks dalykas atsitiko.
> Ta prasme trūko aušinimo skysčio ir bus išsikraipiusi galva, reiks ardyti, 
> šlifuoti, keisti tarpinę...
> Įrodyti, kad meistras pasišiko ir nedapylė aušinimo skysčio manau 
> neįmanoma... :-/
> Beto pečiukas šitoje mašinoje niekad nepasižymėjo šiluma tai galbūt ta 
> problema buvo jau anksčiau ir tiesiog sutapimas...
> Bet tai išvažiavus iš autoserviso po 2 val (realiai po 30 min važiavimo) 
> pirmąkart pabėgo 4 ltr G12...
> Iškart negrįžau į tą autoservisą...
> Grįžau tik po 3 savaičių atostogų...
>
> Kol šitą bėdą išsiaiškinau bereikalingai per atostogas dar:
> 1) praradau ~15 ltr G12
> Nuostolis ~150 Lt
> 2) elektriko paslaugos
> Nuostolis 20 Lt
> 3) kompiuterinė diagnostika
> Nuostolis 50 Lt
> 4) perpildžiau kondičionierių
> Nuostolis 80 Lt
> 5) praradau gerą termostatą
> Nuostolis ~100 Lt
> 6) prapūtinėjo pečiuką
> Nuostolis 100 Lt
> 7) susukta XXX kilometrų po autoservisus
> 8) pagaidintos atostogos
>
> Ir dabar dar laukia galvos tvarkymas 1000-2000 Lt...
>
> Padariau mini apklausėlę dėl kainų:
> 1) Mioleris - tik galvos nuėmimas ir uždėjimas 800 Lt,
> visa kita mano galvos skausmas ir nulis garantijų
> 2) Tanagra - tik darbas ~1000 Lt (~10% nuolaida dar) + detalės
> 3) Mano mylimiausi motoristai (tie kurie galimai pasišiko pirmąkart per 
> ~15 metų) - darbas 700 Lt + už detales ~300 Lt
> 4) Utenos variklistai - darbas 400-500 Lt,
> bet tai mašina varinėt/atsiiminėt į Utena iš Vln...
> Gaunas rezultate ne pigiau turbūt kas Vln...
>
> Šįkart nuostolių: 1800-2800 Lt
> Bl...
>
> Bet tai man taip dažnai su mašinu remontu...
> Nors labai renkuos meistrus...
> Ir dažniausiai prižiūrių ką daro stovėdamas šalia...
>
> Praeitas prikolas kai po granatų gumų keitimo per savaitę pakeičiau vieną 
> granatą (nebuvo įdėta granatos tvirtinimo špilka), o po mėnesio pradėjau 
> girdėt ir kitą granatą...
> LINKĖJIMAI KAIKURIO AUTOSERVISO MECHANIKUI, SERVISO DIREKTOREI IR KT. 
> KOLEKTYVUI :)
> MANAU NEPAMIRŠOTE MANĘS? :D
> DŽIAUKITĖS, KAD NUSIPIRKOTE JŪSŲ AUTOSERVISO VARDO PAMIRŠIMĄ GRĄŽINDAMI 
> PINIGUS UŽ DARBĄ 60 LT ;)
> Realiai dėl granatų gumų keitimo nueisiu ~800 Lt į minusą...
>
>
>
>
>>> Diržas Contitech
>>
>> ~70Lt berods
>>
>>> Pompa vokiška
>>
>> originali berods <200Lt, jei seną gražini. Aš už HEPU mokėjau 160Lt 
>> berods, nes seną kažkur nukišau...
>
>
>
> HEPU pompą įdėjo.
>
>
>>> Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas)
>>
>> Tai ten tiesiog rolikas su įtempėju, berods 130-150Lt
>>
>>> Guoliai
>>>
>>
>> Jei tik skirstymo diržo - vienas, 70Lt. Ar ir prie generatoriaus diržo 
>> kažką keitė?
>
>
> Sakyčiau tas pats diržas ir generatorių suka?