nu tai, arba "meistrai" nenuorinę atidavė, arba beorindami užsimiršo ir perkaitino.... "vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> wrote in message news:i5j2lu$imd$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas wrote: >> nu va, o po remonto ir kaist pradėjo... > > > > Šnd autoservise sužinojau, kad visdėlto ne 60 kkm, o 90 kkm... :) > Bet meistras, kuris viską keitė ir šnd pirmiausia sakė, > kad 60 kkm... :) > Vnž per anksti ant 30 kkm viską keitė... > Nuostolis ~300 Lt > > Kitas žmogus iš to autoserviso atsidaręs išsiplėtimo bakelį šnd iškart iš > dūmų kvapo ir aušinimo skysčio burbuliavimo, ir suodžių ant sienelių > pasakė kame bėda... > > Kalbėjau dar su keliais variklistais tai sakė 100%, > kad dėl variklio perkaitimo toks dalykas atsitiko. > Ta prasme trūko aušinimo skysčio ir bus išsikraipiusi galva, reiks ardyti, > šlifuoti, keisti tarpinę... > Įrodyti, kad meistras pasišiko ir nedapylė aušinimo skysčio manau > neįmanoma... :-/ > Beto pečiukas šitoje mašinoje niekad nepasižymėjo šiluma tai galbūt ta > problema buvo jau anksčiau ir tiesiog sutapimas... > Bet tai išvažiavus iš autoserviso po 2 val (realiai po 30 min važiavimo) > pirmąkart pabėgo 4 ltr G12... > Iškart negrįžau į tą autoservisą... > Grįžau tik po 3 savaičių atostogų... > > Kol šitą bėdą išsiaiškinau bereikalingai per atostogas dar: > 1) praradau ~15 ltr G12 > Nuostolis ~150 Lt > 2) elektriko paslaugos > Nuostolis 20 Lt > 3) kompiuterinė diagnostika > Nuostolis 50 Lt > 4) perpildžiau kondičionierių > Nuostolis 80 Lt > 5) praradau gerą termostatą > Nuostolis ~100 Lt > 6) prapūtinėjo pečiuką > Nuostolis 100 Lt > 7) susukta XXX kilometrų po autoservisus > 8) pagaidintos atostogos > > Ir dabar dar laukia galvos tvarkymas 1000-2000 Lt... > > Padariau mini apklausėlę dėl kainų: > 1) Mioleris - tik galvos nuėmimas ir uždėjimas 800 Lt, > visa kita mano galvos skausmas ir nulis garantijų > 2) Tanagra - tik darbas ~1000 Lt (~10% nuolaida dar) + detalės > 3) Mano mylimiausi motoristai (tie kurie galimai pasišiko pirmąkart per > ~15 metų) - darbas 700 Lt + už detales ~300 Lt > 4) Utenos variklistai - darbas 400-500 Lt, > bet tai mašina varinėt/atsiiminėt į Utena iš Vln... > Gaunas rezultate ne pigiau turbūt kas Vln... > > Šįkart nuostolių: 1800-2800 Lt > Bl... > > Bet tai man taip dažnai su mašinu remontu... > Nors labai renkuos meistrus... > Ir dažniausiai prižiūrių ką daro stovėdamas šalia... > > Praeitas prikolas kai po granatų gumų keitimo per savaitę pakeičiau vieną > granatą (nebuvo įdėta granatos tvirtinimo špilka), o po mėnesio pradėjau > girdėt ir kitą granatą... > LINKĖJIMAI KAIKURIO AUTOSERVISO MECHANIKUI, SERVISO DIREKTOREI IR KT. > KOLEKTYVUI :) > MANAU NEPAMIRŠOTE MANĘS? :D > DŽIAUKITĖS, KAD NUSIPIRKOTE JŪSŲ AUTOSERVISO VARDO PAMIRŠIMĄ GRĄŽINDAMI > PINIGUS UŽ DARBĄ 60 LT ;) > Realiai dėl granatų gumų keitimo nueisiu ~800 Lt į minusą... > > > > >>> Diržas Contitech >> >> ~70Lt berods >> >>> Pompa vokiška >> >> originali berods <200Lt, jei seną gražini. Aš už HEPU mokėjau 160Lt >> berods, nes seną kažkur nukišau... > > > > HEPU pompą įdėjo. > > >>> Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas) >> >> Tai ten tiesiog rolikas su įtempėju, berods 130-150Lt >> >>> Guoliai >>> >> >> Jei tik skirstymo diržo - vienas, 70Lt. Ar ir prie generatoriaus diržo >> kažką keitė? > > > Sakyčiau tas pats diržas ir generatorių suka?