Tema: Re: 1.9 TDI PD (PizD...c) :)
Autorius: vaidas100
Data: 2010-08-31 17:13:18
Dainiushas wrote:
> nu va, o po remonto ir kaist pradėjo...



Šnd autoservise sužinojau, kad visdėlto ne 60 kkm, o 90 kkm... :)
Bet meistras, kuris viską keitė ir šnd pirmiausia sakė,
kad 60 kkm... :)
Vnž per anksti ant 30 kkm viską keitė...
Nuostolis ~300 Lt

Kitas žmogus iš to autoserviso atsidaręs išsiplėtimo bakelį šnd iškart 
iš dūmų kvapo ir aušinimo skysčio burbuliavimo, ir suodžių ant sienelių 
pasakė kame bėda...

Kalbėjau dar su keliais variklistais tai sakė 100%,
kad dėl variklio perkaitimo toks dalykas atsitiko.
Ta prasme trūko aušinimo skysčio ir bus išsikraipiusi galva, reiks 
ardyti, šlifuoti, keisti tarpinę...
Įrodyti, kad meistras pasišiko ir nedapylė aušinimo skysčio manau 
neįmanoma... :-/
Beto pečiukas šitoje mašinoje niekad nepasižymėjo šiluma tai galbūt ta 
problema buvo jau anksčiau ir tiesiog sutapimas...
Bet tai išvažiavus iš autoserviso po 2 val (realiai po 30 min važiavimo) 
pirmąkart pabėgo 4 ltr G12...
Iškart negrįžau į tą autoservisą...
Grįžau tik po 3 savaičių atostogų...

Kol šitą bėdą išsiaiškinau bereikalingai per atostogas dar:
1) praradau ~15 ltr G12
Nuostolis ~150 Lt
2) elektriko paslaugos
Nuostolis 20 Lt
3) kompiuterinė diagnostika
Nuostolis 50 Lt
4) perpildžiau kondičionierių
Nuostolis 80 Lt
5) praradau gerą termostatą
Nuostolis ~100 Lt
6) prapūtinėjo pečiuką
Nuostolis 100 Lt
7) susukta XXX kilometrų po autoservisus
8) pagaidintos atostogos

Ir dabar dar laukia galvos tvarkymas 1000-2000 Lt...

Padariau mini apklausėlę dėl kainų:
1) Mioleris - tik galvos nuėmimas ir uždėjimas 800 Lt,
visa kita mano galvos skausmas ir nulis garantijų
2) Tanagra - tik darbas ~1000 Lt (~10% nuolaida dar) + detalės
3) Mano mylimiausi motoristai (tie kurie galimai pasišiko pirmąkart per 
~15 metų) - darbas 700 Lt + už detales ~300 Lt
4) Utenos variklistai - darbas 400-500 Lt,
bet tai mašina varinėt/atsiiminėt į Utena iš Vln...
Gaunas rezultate ne pigiau turbūt kas Vln...

Šįkart nuostolių: 1800-2800 Lt
Bl...

Bet tai man taip dažnai su mašinu remontu...
Nors labai renkuos meistrus...
Ir dažniausiai prižiūrių ką daro stovėdamas šalia...

Praeitas prikolas kai po granatų gumų keitimo per savaitę pakeičiau 
vieną granatą (nebuvo įdėta granatos tvirtinimo špilka), o po mėnesio 
pradėjau girdėt ir kitą granatą...
LINKĖJIMAI KAIKURIO AUTOSERVISO MECHANIKUI, SERVISO DIREKTOREI IR KT. 
KOLEKTYVUI :)
MANAU NEPAMIRŠOTE MANĘS? :D
DŽIAUKITĖS, KAD NUSIPIRKOTE JŪSŲ AUTOSERVISO VARDO PAMIRŠIMĄ GRĄŽINDAMI 
PINIGUS UŽ DARBĄ 60 LT ;)
Realiai dėl granatų gumų keitimo nueisiu ~800 Lt į minusą...




>> Diržas Contitech
> 
> ~70Lt berods
> 
>> Pompa vokiška
> 
> originali berods <200Lt, jei seną gražini. Aš už HEPU mokėjau 160Lt 
> berods, nes seną kažkur nukišau...



HEPU pompą įdėjo.


>> Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas)
> 
> Tai ten tiesiog rolikas su įtempėju, berods 130-150Lt
> 
>> Guoliai
>>
> 
> Jei tik skirstymo diržo - vienas, 70Lt. Ar ir prie generatoriaus diržo 
> kažką keitė?


Sakyčiau tas pats diržas ir generatorių suka?