Tema: Re: 1.9 TDI PD (PizD...c) :)
Autorius: karloff
Data: 2010-09-08 01:23:25
Nu tik nepisk cia proto. Nuvarei y tanagra, ten kiek girdejau tave gerai 
atpiso su granatos kaina ir keitimu o kad butu visiems smagiau dar apie 
kazkokias shpilkas pripasakojo. Ydomu ka butu pasakoje jei butume kartu 
nuvaziave, kazi kokias shpilkas parodytu. Visada smagu patikliam klientuj 
pagaidint konkurentu kontora. Cia betkokiam asiluj turetu but aishku kad jei 
atvaziavai su nuplyshusiom granatu gumom tai kad ir jas naujas sudesi 
vistiek jokios garantijos granatoms nebebus - o tu dar atvaziavai ir akis 
draskei mol tau sugadino granatas musu meistras. Cia tas pats kad 
atvaziuotum y servisa nuleistom padangom, tau pasiulytu jas pripust o po to 
kaltintum kad lochai padangas sugadino. Dziaukis kad is geros sirdies tau 
bent toky kaula numete, nuvaziavai bilekur, inpiso granatas uz kosmine kaina 
tai nors ant 60lt turetu but smagiau, ar ne? As manau kad mano buvusioj 
darbovietej chebra nepamirsho tavo veidelio - kita karta siulys eit nx, 
savininke gerai veidus prisimena. As irgi kad ir kokioj vietoj bedirbdamas 
visgi sakyciau gal geriau shito kliento nejamam, tegul ajna jis nx - ramiau 
bus. O tai dar prades reikalaut po ratu keitimo stabdziu diskus keist nes 
mol kokias nors shpilkas pamirshim :) Beje ziuriu gerus motoristus megsti, 
jie irgi klientus megsta... skalbti. Siulo visokius darbus daryt 
reikia/nereikia - uztai protingai atrodo. Vikrus geriausiai ka moka tai 
tepaluotas galvas plaut ir patiklius klientus skalbt. Kazkadaise jiems davem 
saabo varikly daryt, nuvezhem ishimta ir neishardyta - grazhino gabalais 
ishbarstyta, puses varzhtu truko. Tau ziuriu irgi su varikliu nekas gavos 
nors jie labai kietais save laiko. Sakyciau atitiko kirvis kota - galit 
puikiai papist vieni kitiems prota :)



"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> parašė naujienų 
news:i5j2lu$imd$1@trimpas.omnitel.net...
> Dainiushas wrote:
>> nu va, o po remonto ir kaist pradėjo...
>
>
>
> Šnd autoservise sužinojau, kad visdėlto ne 60 kkm, o 90 kkm... :)
> Bet meistras, kuris viską keitė ir šnd pirmiausia sakė,
> kad 60 kkm... :)
> Vnž per anksti ant 30 kkm viską keitė...
> Nuostolis ~300 Lt
>
> Kitas žmogus iš to autoserviso atsidaręs išsiplėtimo bakelį šnd iškart iš 
> dūmų kvapo ir aušinimo skysčio burbuliavimo, ir suodžių ant sienelių 
> pasakė kame bėda...
>
> Kalbėjau dar su keliais variklistais tai sakė 100%,
> kad dėl variklio perkaitimo toks dalykas atsitiko.
> Ta prasme trūko aušinimo skysčio ir bus išsikraipiusi galva, reiks ardyti, 
> šlifuoti, keisti tarpinę...
> Įrodyti, kad meistras pasišiko ir nedapylė aušinimo skysčio manau 
> neįmanoma... :-/
> Beto pečiukas šitoje mašinoje niekad nepasižymėjo šiluma tai galbūt ta 
> problema buvo jau anksčiau ir tiesiog sutapimas...
> Bet tai išvažiavus iš autoserviso po 2 val (realiai po 30 min važiavimo) 
> pirmąkart pabėgo 4 ltr G12...
> Iškart negrįžau į tą autoservisą...
> Grįžau tik po 3 savaičių atostogų...
>
> Kol šitą bėdą išsiaiškinau bereikalingai per atostogas dar:
> 1) praradau ~15 ltr G12
> Nuostolis ~150 Lt
> 2) elektriko paslaugos
> Nuostolis 20 Lt
> 3) kompiuterinė diagnostika
> Nuostolis 50 Lt
> 4) perpildžiau kondičionierių
> Nuostolis 80 Lt
> 5) praradau gerą termostatą
> Nuostolis ~100 Lt
> 6) prapūtinėjo pečiuką
> Nuostolis 100 Lt
> 7) susukta XXX kilometrų po autoservisus
> 8) pagaidintos atostogos
>
> Ir dabar dar laukia galvos tvarkymas 1000-2000 Lt...
>
> Padariau mini apklausėlę dėl kainų:
> 1) Mioleris - tik galvos nuėmimas ir uždėjimas 800 Lt,
> visa kita mano galvos skausmas ir nulis garantijų
> 2) Tanagra - tik darbas ~1000 Lt (~10% nuolaida dar) + detalės
> 3) Mano mylimiausi motoristai (tie kurie galimai pasišiko pirmąkart per 
> ~15 metų) - darbas 700 Lt + už detales ~300 Lt
> 4) Utenos variklistai - darbas 400-500 Lt,
> bet tai mašina varinėt/atsiiminėt į Utena iš Vln...
> Gaunas rezultate ne pigiau turbūt kas Vln...
>
> Šįkart nuostolių: 1800-2800 Lt
> Bl...
>
> Bet tai man taip dažnai su mašinu remontu...
> Nors labai renkuos meistrus...
> Ir dažniausiai prižiūrių ką daro stovėdamas šalia...
>
> Praeitas prikolas kai po granatų gumų keitimo per savaitę pakeičiau vieną 
> granatą (nebuvo įdėta granatos tvirtinimo špilka), o po mėnesio pradėjau 
> girdėt ir kitą granatą...
> LINKĖJIMAI KAIKURIO AUTOSERVISO MECHANIKUI, SERVISO DIREKTOREI IR KT. 
> KOLEKTYVUI :)
> MANAU NEPAMIRŠOTE MANĘS? :D
> DŽIAUKITĖS, KAD NUSIPIRKOTE JŪSŲ AUTOSERVISO VARDO PAMIRŠIMĄ GRĄŽINDAMI 
> PINIGUS UŽ DARBĄ 60 LT ;)
> Realiai dėl granatų gumų keitimo nueisiu ~800 Lt į minusą...
>
>
>
>
>>> Diržas Contitech
>>
>> ~70Lt berods
>>
>>> Pompa vokiška
>>
>> originali berods <200Lt, jei seną gražini. Aš už HEPU mokėjau 160Lt 
>> berods, nes seną kažkur nukišau...
>
>
>
> HEPU pompą įdėjo.
>
>
>>> Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas)
>>
>> Tai ten tiesiog rolikas su įtempėju, berods 130-150Lt
>>
>>> Guoliai
>>>
>>
>> Jei tik skirstymo diržo - vienas, 70Lt. Ar ir prie generatoriaus diržo 
>> kažką keitė?
>
>
> Sakyčiau tas pats diržas ir generatorių suka?