Tema: Re: 1.9 TDI PD (PizD...c) :)
Autorius: vaidas100
Data: 2010-08-31 12:14:10
Dainiushas wrote:
> nu tai motoristai laisvai gali pasakyt ir kas 30kkm. Ogi teisybė yra
> parašyta manual'e mašinos. Va mano senesnio TDI, 90kkm intervalai.

Neturiu manualo.
Reiks su jais perkalbėt ar reikėjo keist...
Ir koks intervalas...
Šiaip variau pas juos mašiną dėl dūminimo...
Sako mol dūminimas dar px, bet tau jau reikia keist pagrindini diržą ir t.t.
Sakau netikėtai čia kažkaip, bet jei reikia tai darom...

> O kas kainavo likusius 850Lt? Ar čia originalios detalės buvo dėtos?

Diržas Contitech
Pompa vokiška
Įtempimo mechanizmas visas (jeigu taip vadinas)
Guoliai

Sakė viskas geros kokybės ir t.t.
Nu bet ką realiai sudeda gi nepatikrinsiu...