Tema: Re: aliexpress disputas
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-23 10:27:07
Nu tada arba tau pasisekė, arba man ne.
Pirkimų taip palei 20, iš jų, jei gerai pamenu, 3 daiktai visai neatkeliavo
(2 pardavėjai netgi sparčiai dingo iš horizonto, t.y. akivaizdžiai sukčiai
buvo), babkes atgaut visais atvejais pavyko, turbūt tik vienas daiktas
atkeliavo greičiau nei per mėnesį (planšetė), visi kiti užtrukdavo apie
1.5-2.
Galiausiai mane šitas turgelis užpiso ir jau beveik 2 metus išsiverčiu
kažkaip be jų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/