Tema: Re: aliexpress disputas
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-22 22:12:53
Nu tai apie ką ir aš - rast tikrų komentarų įmanoma, tik ar kiekvienas
kiniškas šūdniekis vertas tiek pastangų, kad skaityt krūvas atsiliepimų,
idant rast tarp 100 standartinių "great seller" vieną apie esmę?
Todėl paprastai aš perku arba tai, kas akivaizdžiai kainuoja kapeikas ir dėl
savo prigimties nėra kažkoks gendantis ir sudėtingas daiktas, arba tai, apie
ką info susirankioji kur nors forumuose, nesusijusiuose su konkrečiu
pardavėju ar virtualia prekybos aikštele, tada lieka tik atsiskaitymo
sistemos, pirkėjo apsaugos ir pardavėjo patikimumo klausimai - visais šitais
punktais, mano nuomone, eBay už Ali yra žymiai pranašesnis, plius mano
praktika, kaip minėjau, rodo tai, kad per eBay pirktos prekės vidutiniškai
atkeliauja dvigubai greičiau, nei per Ali...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/