Tema: Re: aliexpress disputas
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-22 15:34:14
Ech, kad tie feedbackai ką nors bendro su realybe turėtų...
Kažkaip tradiciškai paprastai viskas būna 5 žvaigždutėm įvertinta, toks
jausmas, kad net nečiupinėjus daikto, ir tik koks kas šimtasis atsiliepimas
kokios informacijos naudingos duoda...
Beje, neretas atvejis, kad nupeistinus Ali daikto pavadinimą į eBay rasi tą
patį. Kartais net pigiau :-)

Nu bet tavo valia kur pirkt, man asmeniškai Ali visai neprilipo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/