Tema: Re: aliexpress disputas
Autorius: OAB Team
Data: 2016-03-22 14:56:20
nu reiks palaukti iki termino gala ir tada  kariauti.... ebay geriau, bet
man ali patinka kad fedbakus gali paskaityti, ir mazdaug susidaryti nuomuone
apie pperkama daikta

"Caponi"  parašė naujienų news:ncrcoi$62k$1@trimpas.omnitel.net...

Disputą ten bet kokiu atveju reikia kelt per tą apsaugos laikotarpį, paskui
jau bus šaukštai po pietų (žinoma, logika sako, kad geriausiai tą padaryt
paskutinėm dienom, tada bus mažiau vietos spekuliacijom tipo "uždaryk
disputą, dar palaukiam" (nepaminint, kad antrą kartą jau nebeatidarysi tam
pačiam orderiui)). Labai atidžiai skaityk kur ką spaudi, nes pas Ali ten
toks biškį bardakėlis (vat užtai aš iš jų nieko ir neperku, pas eBay+PP
sąjungą viskas aiškiau ir užtikrinčiau tuo požiūriu veikia, plius net
nežinau kodėl, bet iš eBay daiktai iš Kinijos paprastai atkeliauja per
~mėnesį, iš Ali - per du, net ir be švenčių), jei iškelsi disputą ir gausi
kažkokius pasiūlymus iš pardavėjo, jokiu būdu nespausk mygtukų tipo agree,
kol negausi to, ko lauki, t.y. babkių arba daikto, nes priešingu atveju
disputas užsidarys, pardavėjas ant tavęs uždės, o tu liksi vienas su durna
viltim "o gal dar atvažiuos" - gal, bet...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/