Tema: Re: aliexpress disputas
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-22 18:41:55
Nesakau, kad nebūna visai. Bet daugumai daiktų (išskyrus atviro
apipisinėjimo atvejus) bendras įvertinimas visgi sukasi apie 5 žvaigždutes.
Net kai šnekam apie visapusiškai (ne tik kainos prasme) pigius daiktus...
Palyginimui pasižiūri į brandinių daiktų įvertinimus kokiam Amazone, Newegge
ar kokiam kitam rimtesniam pasauliniam eshope ir toks jausmas, kad kitaicai
kokybės prasme visa galva aukštesni :-)

Bet jūsų valia rinktis, aš tikrai niekam nieko nenoriu įrodinėt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/