Tema: Re: Zaislai: konstruktorius
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-02-24 07:35:35
On 2014-02-24 00:33, shimtas kinieciu wrote:
> butent, nes lego nebuvo.

Jei nezinot, tai nerasinekit. As lego tipo konstruktoriu turejau kazkur
beveik pries 35-40 metu. Gamintas lyg ir demokratineje vokietijoje buvo,
bet negarantuociau. Detales buvo viskai tokios pat, kaip lego. Gal tik
keliais procentais didesnes, o gal ir ne :-). Gal net susijungtu su
dabartiniu lego. Tik nesivadino jis lego... Taip pat turejau
konstruktorius su varzteliais. Man tuo metu (kaip vaikui) mazai idomus
buvo tas lego tipo konstruktorius ir labai patiko su varzteliais...

Audrius K.

  pamirshkit jus ta nostalgyje vaikistes