Tema: Re: Zaislai: konstruktorius
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-02-22 22:44:06
Aš nuo savęs galiu taip pasakyt, tie metaliniai konstruktoriai tai nu į
nx.. šiuolaikiniai (bent meccano ir panašųs), turi kvadratines veržles,
kurias pasukiojus su pirštais jausmas kaip medvaržčius pirštais taikant
visą dieną (susipjausto oda ir nemaloniai skauda). O rusiški su kuriais
teko žaist - paklaida veržlėms, t.y. kartais tos veržlės tiesiog
neužsisuka, nes sriegiai sugadinti.

Mano vaikystėj lego tik tik lietuvoj atsirado, bet sakyčiau yra pats
geriausias konstruktorius, tik pradėt reikia nuo didelio, kad būtų
daugiau galimybių. Su amžium augant vis kitokių minčių kyla, vis kitaip
ką nors pastatyt eina. Ateina laikas ir prie mindstorm'ų, kur ir 18os
metų negėda rašyt programas jiems.
O jei visoms progoms dovanosi po lego dėžę, ateis laikas kai galės
tokius konstruot:
http://ourlegocity.files.wordpress.com/2010/02/img_05211.jpg

Būna, tik kad koks pusgalvis pamato, kad vaikas mėgsta lego, ir nuperka
dovanų Cobo ar dar kokį noname už 1/10 kainos į komplektą, kuris net
pats su savim nesiriša, ką jau kalbėt apie lego.

Reziumuojant, nebent vaikas pats nori tokio konstruktoriaus ir tai
nesusiję su gražia reklama, manau, kad tai nėra tinkama dovana.