Tema: Re: Zaislai: konstruktorius
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-02-22 23:13:59
gal nuo vaiko priklauso, bent maniskiai dzaiugiasi ir lego ir tavo minimu
konstruktoriumi. Senukuose ant nauju metu pirkom dovanu toki is plastmasiniu
detaliu, didelem verzlem. China gamybos, bet toks visai nieko pasakyciau.
Susirenka ten aibe komplektu tuo paciu metu, t.y. nera taip kad surinkai
kazkoki daikta ir viskas -  neliko nei vienos detales. Na manasis
konstruktorius gana paprastas, vaikams nuo 6 metu ten skatosi. Maciau ir
metalniu pirkti, bet kuo jie man nepatiko, kad ten susirenka tik vienas
daiktas, tarkim koks traktorius ir viskas.